سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاکیهای آسمانی
ویرایش

انجمن صداهای آمریکا به منظور اشاعه سبک زندکی آمریکایی و تغییر فکر جوانان در کشورهای اسلامی افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، اردن، مصر و پاکستان مراکز آموزش رقص و آواز راه اندازی کرده است.
پایگاه اطلاع رسانی انجمن صداهای آمریکا در گزارشی مفصل به ارائه برنامه ‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی این انجمن در کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی برای تغییر فکر جوانان و تبلیغ فرهنگ آمریکایی پرداخته است.


انجمن صداهای آمریکا یک سازمان غیرانتفاعی است که انحصاراً در زمینه برنامه‌های تعامل فرهنگی در سراسر جهان فعالیت می‌کند، این سازمان در طول 17 سال فعالیت خود سبک‌های آمریکایی مانند جاز، برودوی، هیپ هاپ را به جوانان و مخاطبان مشتاق در بیش از 100 کشور ارائه کرده است؛ به ویژه کشورهایی که از چالش یا انزوا خارج می‌شوند.
این انجمن به عنوان یک سازمان در شهر هاستون واقع است و همه کمک‌ها به انجمن صداهای آمریکا به طور کامل مشمول مالیات هستند.
این گزارش می‌افزاید: انجمن مذکور به تازگی از ارائه برودوی در کاتماندو، هاویکورو، بریک‌دانسرز در سوریه، فلسطین، اردن و نمایش برودوی در شهرهای مهم پاکستان بازگشت، کنسرت‌های هاویکورو در دمشق، امان و کرانه باختری به هزاران هوادار هیپ هاپ رسید و نمایش‌های برودوی در کراچی، اسلام‌آباد و لاهور توسط میلیون‌ها نفر از طریق تلویزیون ملی در سراسر پاکستان مشاهده شدند.


به نوشته پایگاه اینترنتی این انجمن، پاکستان با تعداد بسیار بالای گروه‌های موسیقی، رقص و تئاتر از خود یک پرده نقش دار فرهنگی غنی ارائه کرده است، سازمان فوق در لاهور با "مرکز منابع تعاملی"، یک گروه تئاتر اجتماعی شجاع همکاری کرد که نمایش‌هایی را که با هدف مقابله با افراط‌گرایی در میان جوانان پاکستانی نوشته شده‌اند، تولید می‌کند.
این انجمن همچنین با حدود 12 گروه تئاتر همکاری کرد که مشتاق تجربه اولین آموزش خود در تئاتر موسیقی بودند، این گروه‌های پاکستانی با علاقه شدید درباره "فوت لوز"، "گریس"، و "رنت" کنکاش می کردند.


علاوه بر این انجمن مذکور برای گسترش فعالیت‌های خود در همه کشورهای نامبرده کارگردانان و بازیگرانی را ملاقات کرده است به گونه‌ای که در یکی از کشورها برخی افراد مشاغل حرفه‌ای خود از جمله بانکداری و یا مهندسی بخاطر کار در زمینه تئاتر و آواز رها کرده اند.
یکی از گروه‌هایی که با این انجمن همکاری کرد، "تئاتر پیرو" است که توسط خانواده‌ای که پدر بزرگش در سال 1918 با "برخت" در برلین تحصیل کرد، اداره می شود، این انجمن هم اکنون منتظر روزهای باقیمانده در پاکستان و فصل آکادمی "یس" است که بر اساس آن به تایلند، برمه، مصر، سوریه، لبنان و عراق خواهد رفت.
در بخش دیگری از گزارش این انجمن آمده است: تنوع و آمار پاکستان با جمعیتی که نیمی از آن را افراد زیر 25 سال تشکیل می دهد، یک مورد و کشور شگفت انگیزی برای این انجمن محسوب می شود، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی این گروه معمولاً مورد سمع و نظر میلیون‌ها نفر قرار گرفته و موقعیت مناسبی را در اختیار این انجمن برای ارائه پیام‌های خود به جمعیت جوان از طریق هنرهای اجرایی قرار می دهد.


انجمن مذکور تابستانی که گذشت شاهد گسترش سریع طرح آموزش آکادمی یس از یک برنامه در عراق به چهار برنامه در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا بود، تابستان 2010 نیز این انجمن دامنه فعالیت‌های خود را به کشورهای سوریه و تایلند خواهد کشاند.
این انجمن همچنین میزان بیشماری از قطعات موسیقی که برای برنامه فوق و توسط آلفرد موزیک پابلیشرز به نهادها در عراق، مصر، لبنان، افغانستان و فراتر از آنها اهدا شده است، شروع به توزیع کرده است.


از سال 1992 مأموریت این انجمن ترویج درک و تمجید از موسیقی و فرهنگ آمریکایی به ویژه در کشورهای در حال توسعه، کشورهای در حال خروج از تنش و انزوا، و کشورهایی که فرصت تعامل فرهنگی و گفت‌وگو با آمریکا را ندارند، بوده است و هم اکنون نیز در حال جذب منابع مالی برای برنامه های آکادمی یس است.

منبع : مشرق

برگرفته ازCDجنگ نرم





نوشته شده توسط : سید.....
      

از اصبغ بن نباته مروی است که من با سلمان(رضی الله عنه)در مداین بودم؛ وقتی که او حاکم مداین بود و در وقت بیماری او هر روز به عیادتش می رفتم، تا اینکه مرض او شدت یافت، به من گفت:ای اصبغ! پیامبر(صلی الله علیه و آله)به من فرمودند:«چون وفات تو نزدیک شود،میّتی با تو تکلم خواهد کرد .»پس می خواهم مرا به قبرستان ببری تا ببینم که وفاتم نزدیک است یا نه.

او را به قبرستان بردیم؛ بر اهل قبور سلام کرد ناگاه میتی جواب سلام او را داد و مکالمه بسیاری نمود تا میّت گفت:«یاسلمان!ندیدم چیزی که محبوبتر باشد نزد خدای تعالی،جز سه چیز:که اول نماز شب در شب بسیار سرد،دوم روزه در روز بسیار گرم و سوم صدقه با دست راست که دست چپ آن را نداند پس کلام میت قطع شد، ما او را به منزلش بردیم و در جای خودش گذاشتیم.

 

(داستانهای شگفت انگیز از قبر و اجساد سالم،مبحث سوال و جواب قبر)





نوشته شده توسط : سید.....
      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ آهنگران میخوند: یادشبهایی که بسیجی میشدیم شمع شبهای دوعیجی میشدیم این مصرع آخرمیدونین یعنی چی؟ عراق تومنطقه دوعیجی بمب فسفری مینداخت فسفربااکسیژن هواسریع ترکیب میشه وشعله ورمیشه بچه بسیجی ها زیربمب های فسفری گیرمیکردن وفسفربه تن این بچه ها میچسبیدوباهیچ وسیله‌ای خاموش نمیشدوآنهامیسوختن وصبح باد،خاکستراین بچه هاروباخودش میبرد کی فهمید؟ کی دلش سوخت؟ کی میدونه کی سوخت! کی میدونه چرادادنزدن وسوختن...

+ *الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر الله اکبر*

+ *شب های جمعه تا به سحر غبطه می خوریم بر زائران کرببلای تو یا حسین*

+ *7 سین مقاومت: 1_ سالار مقاومت (امام سید علی خامنه ای) 2_سید مقاومت (سید حسن نصرالله) 3_سپاه مقاومت (بسیج ) 4_سردارمقاومت (حاج قاسم سلیمانی) 5-سپر مقاومت (سوریه) 6- سمبل مقاومت (ایران) 7-سلاح مقاومت (بصیرت) این دنیا صاحب دارد !!!!!!!! ألـلَّـھُــــــمَــ ?َـجــــــــــِّـلْ لِوَلــــــیِـ?ْ ألــــــــــْـفـــــَـرَج*

+ *پلیس راه -> 201 -> 50 -> بست شیخ طوسی -> سلام آقا*



+ *اُف بر آن زندگی ذلیلانه ای که برای چهار روز بیشتر بودن و دیرتر مردن و چهار نان سنگک بیشتر خوردن انسان تن به هر ذلتی بدهد و پستی را بپذیرد.*

+ *ما را گُنه عاشقیِ زهراست* *بر ما همه این بلا که برپاست - ما را گُنه عاشقیِ زهراست از صبحِ اَزَل که در وجودیم - ما عاشقِ یاسِ رو کبودیم ما لب به الست او گشودیم - بر آتشِ عشق او چو دودیم*



+ به نماز سید که نگاه می‌کردم، ملائک را می‌دیدم که در صفوف زیبای خویش او را به نظاره نشسته‌اند. رو به قبله ایستادم. اما دلم هنوز در پی تعلقات بود. گفتم: «نمی‌دانم‏, چرا من همیشه هنگام اقامه نماز حواسم پرت است.» به چشمانم خیره شد. «مواظب باش! کسی که سرنماز حواسش جمع نباشد، در زندگی نیز حواسش اصلاً جمع نخواهد شد.» گفت و رفت. اما من مدتها در فکر ارتباط میان نماز و زندگی بودم....



+ 2th of December 2015 #arbaeen #arbaeen2015 #arbaeen_karbala آنچه باید از #جهاد-عاشورایی بدانیم:http://endnight.persianblog.ir/ #ashura #ashura_2015 #ashura_karbala #islam #shia #shia_islam #shia_religion #islam_shia #shia_blood #shia_mourning #shia_muharram #shia_images #karbala #kerbela #ashora #ashoora #day_of_ashura #ashura_in_iran #Ashures #?i?_muslim #?i? #Achoura #?????? #?????? #Ashur

+ *در سوگ نبی جهان سیه می پوشد در سینه، دل از داغ حسن می جوشد از ماتم هشتمین امام معصوم هر شیعه ز درد، جام غم می نوشد. اللهم صل علی محمد و آل محمد التماس دعا*